'sup?

Jaja, förlåt. Jag inser att jag inte har varit en duktig flicka och bloggat varje dag. Menmen, nu gör jag det, problem solved ;D!

Iallafall, idag hade vi en dag full av seminarier i skolan där de föreläste om droger typ. Usch, hur kan man gör sånt? Man förstör ju bara för sig själv i det långa loppet, själv har jag aldrig testat, och kommer heller aldrig att göra det.
Och vad är det med folk som inte ser att jag är en tjej xD? Senast för bara typ 2 veckor sen så skulle jag och mamma handla en lampa för trädgården, så sa kassa-biträdet "Kan han hålla den här?" och pekade på en stor jävla lampa som vi skulle köpa. Srsly, det var inte kul, och det ska väl inte hjälpa att jag klippte håret som en värsta rockabilly idag xD.

On other notes, corestore har inte fått mitt spel ään D8 Hur lång tid ska det ta? Veckan före förrförra veckan sa de att om det inte kom den förrförra veckan så skulle det komma förra veckan, och nu är det typ snart slut på den här veckan. Jag som har skaffat ett bonuskort och allt, man blir ju ledsen i ögat ju. ;3;

På senare tid så har jag och en kompis typ blivit besatta av två speciella japanska tv-serier, Densha Otoko och My Boss My Hero. Ni måste fan se dem, de äger.
Densha Otoko handlar om en stackars japansk nörd som dreglar och anime-figurer dagligen och spenderar sin månadspeng på att inhandla än mer obskura saker så att hans rum kan se än mer stört ut. Han "räddar" en modell-tjej från en våldtäktsman på ett tåg, och hon vill ha hans adress som tack, och hon skickar två tekoppar som tack. Han bjuder henne på middag, och... Ja ni ser väl vart det här går?

My Boss My Hero har jag inte sett så mycket av än, men den verkar väldigt bra, handlar om en son till en maffiaboss som är kort sagt dum i huvudet, och han får inte bli den som tar över familjen om han inte går ut high-school. Så då börjar hans liv som en high-school student och med alla problem som det innebär. (coughlovecough)


Ha ett jävligt bra liv folket~ 8U

Kommentarer
Postat av: Isabelle

JAG VILL SE DITT HÅR. JAG SE IMORGON JA JA.

Du dålig flicka ja ja.



Jag se My Boss My Hero nu ja ja. Mycket roligt ja ja. Makio rolig rolig ja ja.

2010-10-20 @ 20:59:50
URL: http://gakkun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0